Oferta

Pakiet kompleksowej obsługi nieruchomości:

  1. REPREZENTACJA WSPÓLNOTY
    • reprezentacja wspólnoty na zewnątrz przed organami administracji państwowej i samorządowej;
    • reprezentacja wspólnoty w stosunkach pomiędzy właścicielami.
  2. OBSŁUGA PRAWNA
    • reprezentacja wspólnoty przed sądami i organami egzekucyjnymi w sprawach windykacji na podstawie odrębnego pełnomocnictwa ;
    • opracowywanie uchwał;
    • sporządzanie protokołu przejęcia nieruchomości, zawierającego charakterystykę nieruchomości i inne niezbędne informacje o nieruchomości
    • prowadzenie windykacji opłat należnych od właścicieli lokali.
  3. OBSŁUGA KSIĘGOWO-BANKOWA
    • przeprowadzenie czynności w sprawie nadania wspólnocie numeru NIP i REGON
    • prowadzenie rozliczeń działalności bieżącej poprzez rachunek bankowy, założony dla wspólnoty w wybranym banku;
    • rozliczanie wszystkich poniesionych nakładów i kosztów związanych z nieruchomością wspólną pomiędzy wszystkich właścicieli proporcjonalnie do ich udziałów;
    • prowadzenie księgowości przy pomocy specjalistycznego programu komputerowego ;
    • prowadzenie sprawozdawczości Wspólnoty dla urzędów zgodnie z obowiązującymi przepisami;
    • sporządzanie rocznych planów gospodarczych i finansowych oraz sprawozdań z ich realizacji;
    • rozliczenie kosztów wynikających z faktur dostawców w zakresie dostarczonych mediów;
    • bieżące informowanie Wspólnoty o kosztach związanych z utrzymaniem nieruchomości wspólnej, mediów oraz kosztów remontów;
    • sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych;
    • przechowywanie i zabezpieczenie oraz archiwizowanie dokumentów wspólnoty i dokumentacji dotyczącej nieruchomości, sporządzanie lub zlecanie sporządzenia takiej dokumentacji odpowiednio do wymogów przewidzianych przepisami.
  4. OBSŁUGA ADMINISTRACYJNA
    • zapewnienie dostaw usług komunalnych: zawieranie, zmiany i rozwiązanie umów z dostawcami wody, energii elektrycznej, energii cieplnej i innymi niezbędnymi do prawidłowego funkcjonowania nieruchomości;
    • złożenie Deklaracji do Urzędu Miasta w sprawie wywozu nieczystości;
    • kontrulowanie na obszarze wokół budynku wszelkich nieprawidłowości, np. wycieków wody, zniszczeń wywołanych siłami przyrody, stanu oświetlenia, stanu chodnika;
    • przygotowywanie i obsługa zebrań wspólnoty mieszkaniowej;
    • przygotowanie różnych wariantów ubezpieczenia oraz zestawienie ofert kilku towarzystw ubezpieczeniowych w celu wybrania najkorzystniejszej opcji;
    • wydawanie poświadczeń i zaświadczeń w stosunku do właścicieli lokali.
  5. OBSŁUGA TECHNICZNA NIERUCHOMOŚCI.
    • prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości, w tym książki obiektu budowlanego zgodnie z wymogami prawa budowlanego;
    • przechowywanie i utrzymywanie w należytym stanie dokumentacji technicznej budynku;
    • prowadzenie bieżącej ewidencji zgłoszeń konserwacyjnych i terminów ich realizacji;
    • nadzór przy usuwaniu awarii i ich skutków w nieruchomości;
    • nadzór i terminowe wykonywanie remontów bieżących zgodnie z planem przyjętym na dany rok kalendarzowy uchwałą właścicieli;
    • pozyskiwanie wykonawców usług i robót budowlanych, negocjowanie cen i warunków umów;
    • zlecanie i nadzór rocznych i pięciuletnich kontruli budynku i instalacji w nim się znajdujących zgodnie z przepisami prawa budowlanego;
    • planowanie niezbędnych remontów;
    • bieżące informowanie zarządu wspólnoty o stanie technicznym.